Najbolja aktivacija na svetu!
20. jun 2019.
Na godišnjoj Diageo dodeli nagrada, Delta DMD festivalska aktivacija, tokom EXIT festivala 2018. godine, osvojila je upečatljivo 1. mesto u kategoriji van HoReCa i Retail objekata na svetu.
Ovo je prva ikada zabeležena svetska pobeda u Diageo klasteru Evropskih partnerskih tržišta (EPM - European Partners Market) u koji spada tržište Srbije, čime se Delta DMD pozicionirala na sam vrh Diageo partnera sa jednom od najbolje realizovanih aktivacija na svetu.
Nijedna od 50+ zemalja evropskog Diageo regiona NIKADA nije osvojila prvo mesto.
Delta DMD kompanija donela je slavu celom regionu od Islanda do Izraela!
Festivalska EXIT kampanja obuhvatila je aktivnosti u svim segmentima marketinga i prodaje. Aktivnosti u HoReCa segmentu u vidu promocija, 3+1 pakovanja u retail-u, specijalizovanih Smirnoff prodajnih štandova tokom trajanja EXIT-a ali i sveobuhvatna marketing kampanja na društvenim mrežama, kao i bilbordi, magazini i TV reklame obezbedili su sjajnu vidljivost ali i najbitnije rast prodaje i pozicioniranost Smirnoff-a na tržištu Srbije.
Čestitke za uspeh došle su i od samog direktora za tržište Evrope, Bliskog istoka i Severne Afrike, gospodina Majkla Holmsa, koji je ove nedelje bio u prvoj zvaničnoj poseti Srbiji.
Tom prilikom Delta DMD tim je gdinu Holmsu, direktorki za tranformacione promene Terezi Bizgard, biznis direktoru Centralne i Istočne Evrope, Krešimiru Crnjeviću, kao i Diageo operativnom timom zaduženom za tržište Srbije, prezentovao polugodišnje rezultate i planove za naredni period, nakon čega je usledio i obilazak prodajnih objekata kako bi se detaljnije upoznali sa specifičnostima samog tržišta.