
Deveti put za redom, potrošači u 16 evropskih zemalja izabrali su brend
NIVEA kao brend za negu kože kojem najviše veruju. U godišnjem istraživanju "
Marka najvećeg poverenja" koje je sproveo časopis Reader's Digest, 31% ispitanika odabralo je brend
NIVEA u kategoriji kozmetike. Švajcarski potrošači najviše veruju
NIVEA brendu: oni su odabrali ovaj brend kao broj jedan u svim kategorijama lepote – u kozmetici, nezi lica i nezi kože. Ostale zemlje gde su potrošači visoko rangirali
NIVEA brend su Belgija, Portugalija, Austrija, Rumunija i Češka.

Reader's Digest je najčitaniji časopis u Europi. Svake godine se sprovodi e-mail anketa na preko 23.000 čitalaca u 16 zemalja – što ovo istraživanje čini jednim od najvećih i najrelevantnijih evropskih istraživanja stavova potrošača. Činjenica da
NIVEA brend osvojio prvu nagradu u kategoriji nege kože deveti put za redom pokazuje da Evropljani imaju dosledno poverenje u svoju omiljenu marku i njen kontinuirani kvalitet.
Kompanija Beiersdorf i njeni zaposleni ovaj uspreh sa ponosom ističu jer je njihov cilj da uvek zadovolje najviše standarde kvaliteta i da u svakom pogledu
NIVEA proizvodi ispune i nadmaše očekivanja potrošača. Epitet ’’marka najvećeg poverenja’’ za
NIVEA brend predstavlja priznanje, ali i najbolju motivaciju da i u budućnosti inovativni proizvodi i izuzetan kvalitet budu prepoznati i potvrđeni od strane potrošača.